× מוצרים בסל

סל הקניות שלכם ריק

תוכלו להזמין ממגוון מנות שהתאמנו במיוחד עבורכם


לצפיה במנות

מינימום הזמנה: 150
משלוח חינם בקניה מעל 200.00

שירות לקוחות

ב- Daily kitchen חשוב לנו להמשיך ולתת את השירות הטוב ביותר גם בהזמנות ובמשלוחים. אנו משתמשים במוצרים ייחודיים כדי לשמור על טריות המוצר בקירור לפי הנדרש עד ההגעה לבית הלקוח. אנחנו פועלים תמיד לשפר את השירות ולהרחיב את אזור החלוקה.

כיצד נוכל לעזור לך?

שאלות ותשובות

כללי

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

+
-

בחרו מנות מועדפות, לחצו על 'הוספה לסל', עדכנו כמות יחידות נדרשות ולחצו על 'מעבר לתשלום' (המעבר לתשלום יתאפשר לאחר שהגעתם למינימום הזמנה). בשלב הבא מלאו פרטי משלוח ופרטי חיוב. בתום ההזמנה תקבלו לתיבת הדוא"ל שציינתם, אישור הזמנה קבלה תשלח לתיבת הדוא"ל שלכם בסמיכות למועד האספקה.

למי מתאימות המנות?

+
-

המנות מתאימות לכל המשפחה (ילדים ומבוגרים), לכל אירוע ולכל ארוחה, בבית ובעבודה.

מה משקל המנה?

+
-

משקלי המנות המצוננות נעים בין 300 גר' למנה אישית ל-900 גר' למנה משפחתית, המשקל רשום על האריזה. בערכות השבת /חג יש מגוון מנות מצוננות

מהן מנות מצוננות?

+
-

מנות של אוכל מבושל שעוברות צינון מבוקר ונארזות בקירור בטכנולוגיה של אווירה מבוקרת ובתנאים סטריליים מרביים. טכנולוגיה זו מאפשרת להאריך את חיי המדף של המזון ללא צורך בתוספת חומרים משמרים. מנות אלו מאוחסנות בקירור עד לצריכתן, בהתאם לתאריך "לשימוש עד" המוטבע על האריזה.

באילו כלים אתם מספקים את הארוחות?

+
-

הארוחות מסופקות בכלי פלסטיק ייעודיים לחימום במקרוגל. יש לבדוק על גבי החבק כיצד ניתן לחמם את המנות.

האם ניתן לבצע שינוי בערכות השבת לפי בחירה אישית?

+
-

ערכות השבת מובנות לפי מנות קבועות. נכון להיום קיימות 4 ערכות לבחירה, ובכל ערכה יש מגוון שונה של מנות

האם ניתן לחמם את המנות באריזתן המקורית?

+
-

כן בהחלט, הוראות החימום מופיעות על גבי אריזת המנה. ניתן לצפות במפרט המנה באתר.

מהם תקני האיכות שלכם?

+
-

מפעלנו בעל רישיון יצרן של משרד הבריאות ומוסמך לתקני האיכות: ISO, GMP, HASSP. מחלקת הבטחת איכות מקפידה על איכות ותקינות המוצרים לאורך כל ימות השנה.

רכיבים

כיצד ניתן לדעת את רכיבי המנה?

+
-

פירוט מלא של כל רכיבי המנות ניתן למצוא בדף המוצר.

האם המנות עוברות טיגון?

+
-

אנו תומכים בקידום תזונה נבונה בקרב הלקוחות שלנו, ולפיכך משתמשים בשיטות בישול ששומרות על הערכים התזונתיים של המוצרים – אידוי, בישול בתנור ואפייה.

האם יש אוכל טבעוני או צמחוני לילדים?

+
-

במגוון המנות שלנו קיימות גם מנות מתאימות לצמחונים ולטבעונים: קציצות עדשים; דגנים - אורז, פתיתים , בורגול, קוסקוס , פסטה וקטניות המנות אינן מכילות בשר, אך מבושלות בכלים בשריים.

כיצד ניתן לדעת מהי כמות הסוכר בכל מנה?

+
-

חלק מהמנות מכילות סוכר. ניתן לראות זאת ברשימת הרכיבים של כל מנה. כמות כפות הסוכר ל-10 גר' שרשומה בסימון התזונתי מתייחסת לכמות הסוכר שקיים בחומרי הגלם או באופו טבעי בירקות. כמות הסוכר בכל המנות אינה גבוהה ואינה מחייבת סימון של מדבקה אדומה.

האם המנות מכילות מלח?

+
-

המנות מכילות מלח. ניתן לראות את המלח ברשימת הרכיבים, ואת כמות הנתרן (שמקורו גם בחומרי גלם אחרים) בטבלת הסימון התזונתי. ברוב המנות שלנו יש מתחת ל-400 מ"ג נתרן ל-100 גר' והן אינן מחויבות במדבקה אדומה.

כשרות

מהי הכשרות שיש לחברה?

+
-

כל הארוחות המיוצרות במפעלנו הן בהשגחת הרב יונה דברת שליט"א, רבנות מטה בנימין.

שירות

האם ניתן לבצע ביטול / שינוי מנה לאחר ההזמנה?

+
-

*8050 ,כדי לשנות הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות

אם הזנתי כתובת או טלפון שגוי, כיצד ניתן לעדכן?

+
-

כדי לשנות כתובת להזמנה הבאה יש להיכנס לאזור האישי ולעדכן. להזמנה קיימת יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: 8050*

"מה קורה אם חסר פריט כלשהו בהזמנה שלי? "

+
-

ניתן להתקשר למוקד ההזמנות 8050* או לשלוח באתר: צור קשר ולפרט את הבעיה.

האם ניתן לבצע רכישה טלפונית?

+
-

כן, ניתן להתקשר 8050*, ונציג שלנו יבצע איתך את ההזמנה באתר.

משלוחים

ביצעתי הזמנה באתר, כיצד אדע מתי המשלוח יגיע?

+
-

ביום האספקה תקבל/י הודעה על ביקור צפוי וקישור למעקב בזמן אמת.

מהם אזורי החלוקה ?

+
-

ע"פי טבלת ההפצה שמפורטת באתר.

האם יש מינימום הזמנה?

+
-

הזמנת מנה זוגית: מינימום 200 ₪ וללא עלות משלוח. הזמנת מנה אישית: מינימום הזמנה - 125 ₪, עלות משלוח - 25 ₪.

האם ניתן להחזיר ארוחה לאחר שסופקה?

+
-

על פי הנחיות משרד הבריאות לא ניתן להחזיר למפעל יצרני מנה/ ארוחה שיוצאת ממנו.

אם לא יהיה מי שיקבל את ההזמנה, השליח משאיר ליד הדלת?

+
-

לא ניתן להשאיר את האוכל בפתח הבית.